Rai

Ben gülbeşekeri çok seviyorum, senin istediğin kadar çok seviyorum.
Reklam
Sevda, çocuk gözlerinden uyku gibi akar.
İnsan ayrılık saatinde durmadan konuşmalı, nesi varsa söyleyip bitirmeli değil mi?
İnsan birbirini sevmek felaketine uğradı mı esir gibi bir şey oluyor.
Ayın on beşi karanlıksa, on beşi mutlaka aydınlıktır.
Reklam