◍
Bilmem.Ama anlarım ne dediğini.Ötesi yok.Güzeldir çünkü.Güzele güzel demek herkesin harcı mı, ne bileyim ki,ama güzelmiş işte.Güzeli kim sever? Herkes sever.Herkesin sevdiğini kim sever? Dedim ya.Kimse sevmez.Herkesin sevdiğini kimse sevmez çünkü kıskanırlar herkesin sevdiğini, eksiğini gediğini ararlar...
◍
Sayfa 16 - Ketebe Yayınevi