Münkesir
Yazar Erdal Fidan
"İnsanlığını yitirmemiş ve yitirmeyecek olanlara... " diyerek ilk cümlesiyle derin kesiği zihinlere atarak başlıyor anlatmaya...
Arka fon müziğinde İbrahim Tatlıses'ten music.youtube.com/watch?v=pYYTe7g... " Yanlızım Dostlarım " eşliğinde,sanki "dinle beni 21.yüzyılın insanı"diyerek.
Kalabalıklar içinde yanlız kalanlardan biriysen ,gel hasbihal edelim der gibi içerlemiş ses tonuyla Münkesir 'i kelime kelime inceden inceye nasıl hissettiklerini dile getiriyor.Birden kendinizi hikayenin içinde buluveriyorsunuz...: )
Spoiler vermeyi sevmeyen bir okuyucu olarak devam ediyorum.
Kitap 95 sayfa,15 bölümden oluşuyor olsada,öz ve ez bir anlatımla insanların, okuyucularının hayatlarında bir farkındalık oluşturma gayretiyle kaleme alınmış olarak yazılmış.Okuyunca kimine göre hikaye,kimine göre gerçek hikaye kesitlerinden oluşuyor olduğuna karar vereceksiniz.
Belkide çağımız insan ilişkilerinin,
son dönemeçteki ahvalini dikkat çekmek kadar, bir o kadar da satırlara da dökerek, maskeli yüzlerin son durumlarını ve Münkesir bir yüreğin halini gözler önüne seriyor.Kendi kendini iyileştirme sürecini de tanıklık edeceksiniz.
Son cümle yine yazardan gelsin...
Tarifi var mıdır, huzura giden yolun?Tarifi var mıdır, huzurla biten sonun ?Müreccah 'ta buluşmak üzere diyelim.Keyifli okumalar...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Telaşın bulaştığı sevgi, dikkat, derinlik, sevinç sessizce yok olur. İyi olan her şey emek, bekleyiş ve sabır ister. 'Çok zamanımız olsaydı keşke' diye dertleniyoruz, sen orada olmadıktan sonra, zamanın ne önemi var?
Sahip olduğun zamanın içinde mevcut olmaya bak.
M. Kemal Sayar
Alper Turgay Cehiz beyden süpriz ...
Bu sabah hayatı Araf 'ta kalmadan okunmasını,yaşanmasını hatırlatan bir kaleme rastladım.😌
Araf 'ın sayfalarında tekrar karşılaşmak dileğiyle .✨🕊️☘️
Kitaplarla ve sevdiklerinize kalın.✨
Alper Turgay
@AlperTC
·
Sevmenin en zor hâli, sevilene dokunmaktan korkmaktır.