Sabah namazından ve
İkindi namazından sonra
Yatsı namazından sonra da okunabilir,
GÜNDE 27 DEFA okunması gerekir.
🎗️Ülke ve dünya olarak
zorlu bir süreçten geçiyoruz .
Tertibin her gün okunması gerekir!
(Büyüklerimiz okuduğunuz gün ile okumadığınız gün arasındaki farkı kişi kendisi bilir,anlayabilir dediler.)
Nelere zaman ayırıyoruz !
İnşallah her gün
okumak kısmet olsun .🤲🏼
Sevdiğiniz herkes ile paylaşabilirsiniz.
Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler...