Yazarın sevdiğim karakterleri harcamak gibi leş bir huyu var ağlayarak bitirdim kitabı mutlu musun Elise Kova mutlu musun ama cidden baya iyi kitap nzldkdkdk
Ateş DüşüyorElise Kova · Yabancı · 20183,232 okunma
Dilara Kesikini Düşman okullar serisinden tanıyorum ve bu kitabının da konusu ilgimi çektiği için okumaya karar verdim ve kesinlikle kendini çok geliştirmiş çok güzel bir gençlik kitabıydı uzun zamandır okuyamama durumda olmama rağmen 400 sayfalık kitap iki günde bitti dili çok akıcı ve kesinlikle sıkmıyordu karakterlerin kendi aralarındaki diyaloğu çok komikti gele Efe karakteri... Bazı yerlerde gülmekten nefessiz kaldım. Eğlenceli olmasının yanında Eylül’ün herkesten bizden bile sakladığı sırları kitabı daha sürükleyicisi kılıyordu Çember sahnelerini nefesimi tutarak okudum. Kitaptaki bağlı sahneler daha uzun olabilirdi bir yere gidiyorlar mesela biraz görüyoruz ama günün sonrasını Eylül şöyle yaptık diyerek anlatıp hemen diğer güne geçiyor özellikle Sarp sahnelerini az daha görmek isterdim ama bu vir eleştiri değil daha çok bir istek çünkü Sarp’ı çok sevdim okuyup da sevmeyen yoktur heralde. Kitabın sonunu zaten nefesimi tutarak okudum bir an önce devamı gelmeli. Gerçekten güzel bir gençlik kitabıydı, bir gençlik kitabından ne beklerseniz var. Arkadaşlık, üniversite, aşk, dostluk, eğlence, gizem... Okumanızı tavsiye ederim özellikle ReadingSlumptan çıkmak için.