Perperik a söe

Perperik a söe
@_Sareban
Korkaklık, hiç kuşkusuz hoş görülesi bir şey, ama gene de yaşamın düzenine dahil. Tıpkı boyun eğmek gibi, o da hayatta kalmanın bir aracı.
Sayfa 151 - YKY·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazıları,geleceğe olan inançlarını kaybetmedikleri için sabrederler.Bazıları, işi bitirmeye cesaret edemediklerinden.
Tünelde ışık göremesek de bir ışığın var olduğuna, er ya da geç görüneceğine inatla inanmamız gerekir.
Sayfa 150·Kitabı okudu
Gene de hayatta kalabildimse , hayatta kalmamak da irade gerektirdiği içindir.
Sayfa 150·Kitabı okudu
Saygınlık satılık bir kadın gibidir, umarım bundan şüpheniz yoktur.
Sayfa 147·Kitabı okudu