Perperik a söe

Perperik a söe
@_Sareban
'Gözyaşlarını tutmak acı verir. '
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
(...) Ama zaman kendi içinde değersiz, acı ve belirsizlik getiren bir şeydi.
(...) Ama bazen nemli ya da fırtınalı havalarda görülen basıklık, insanın mutluluğunu kurcalamayı seven bir şey, içten gelen bir mutsuzluktan daha kışkırtıcı olabiliyor (...)
"Diyorum ki ; nadir bir zeka kendini yok ederse bu divanelik, sıradan bir zeka kendini geliştirmezse bu ahmaklıktır. "
"Yeryüzünde böbürlenerek yürüme. Çünkü sen yeri asla yaramazsın, boyca da dağlara asla erişemezsin"