Kafamı çıkarıp dolaba kilitlesem bir haftalığına
karanlığına boş bir dolabın
omuzlarıma bir çınar diksem kafaımın yerine
uyusam gölgesinde bir haftalığına...
Aya gidilecek daha da ötelere,
teleskopların bile görmediği yere.
Ama bizim dünyada ne zaman kimse aç kalmayacak,
korkmayacak kimse kimseden,
emretmeyecek kimse kimseye,
yermeyecek kimse kimseyi,
umudunu çalmayacak kimse kimsenin?
İşte ben komünistim!
bu soruya karşılık verdiğim için.
Düşüncede ideolojileri benimsemiyorum. insanlar zaten ayrışmış durumda düşünsel olarak herkes farklı olsa, kalıplar altına girmese daha iyidir benim nezdimde.·Kitabı okudu