Seda

Seda
@_Seda___
•‏للذين يبتسمون نهارا,و يبكون في الليل عسى الله أن يعطيكم السلام.. - umarım gündüzleri gülüp, geceleri ağlayanları Allah kurtarır..
Din
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
• - beni kabullen , kendini yanına al, gidelim... Cahit Zarifoğlu
• Affedin beni daldığım oluyorsa eğer. Neyleyim, gönlümce değil bu olup bitenler… • Cahit Zarifoğlu
- Ah kardeşler gönlümün yükünü kaldıramıyorum... - Cahit Zarifoğlu