melekdlbs

melekdlbs
@_Senorita_
Hepimiz birinin hikâyesinde kötüyüz.'
"Güzel geçen bir günü sana heyecanlı heyecanlı anlatamıyorum. Bizden çok şey çaldın."
Reklam
Ölümün olduğu bu dünyada, hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında... Franz Kafka
Küçükken gelmek istediğim yaşa geldim, Hiçbir şey düşündüğüm gibi ilerlemiyor...
İnsan ve Duygular
"Her insanın yaşadığı en az iki hayat vardır leydim; Biri bildiğimiz vitrinlik diğeri ise kimsenin bilmediği o derinlik..."
İnsan ve Duygular