Kadınların doğası gereği iletişimde temel ihtiyacı, anlaşıldığını hissetmek ve diğer ihtiyaçlarının giderilmesi konusunda bir çaba görmektir. Çünkü kadınları ilişkide tutan şey genelde halihazırdaki durumdan çok gelecekte bir şeylerin daha iyi olacağına dair bir umuttur