Öleceginize inanır mısınız? Evet insanoğlu ölümlüdür, ben bir insanım: bu sebeble... hayır, o degil: bildiğinizi biliyorum. Ben şunu soruyorum: bu sayfayı tutan parmakların günün birinde sararıp buz gibi olacağına inandınız mı, kesinlikle inandınız mı , aklınızla değil de vücudunuzla inandınız mı, hissettiniz mi?
Hayir: kesinlikle inanmıyorsunuz ve bu yüzden bugüne kadar onuncu kattan kaldırıma atmadınız kendinizi , bu yüzden hâlâ yiyorsunuz , sayfa çeviriyorsunuz, tıraş oluyorsunuz, gülümsüyorsunuz, yazıyorsunuz...
Peki sen hangi son devrimden bahsediyorsun ? Sonuncu diye bir şey yok , devrim sonsuzdur. Son çocuklar içindir, çocuklar sonsuzluktan korkar, çocukların geceleri rahat uyuyabilmeleri için gereklidir bu...
Korkuyorsun çünkü senden güçlü, nefret ediyorsun çünkü korkuyorsun , seviyorsun , çünkü ona boyun eğdiremiyorsun. Ne de olsa sadece boyun eğdiremediğini sever insan.