Sanma ki acıma, şefkat ya da anlayış bekliyorum. Yok öyle bi şey. Bir şey talep edilmiyor burda. Bir daha görüşmeyebiliriz de hattâ. O da problem değil. Belki haklısındır kendince. Bilmiyorum ki, o da olabilir. Ama bana öyle geliyor ki, dünyada güzel olan her şey daha insana ulaşmadan, insanın kendi ördüğü ağlara takılıp kalıyor...
-Kuru Otlar Üstüne
youtu.be/n9n_tl0Oi4Q?si=...