Seda

Seda
@_Socialwork_
Gün batımı, biten bazı şeylerin de güzel olabileceğinin kanıtıdır. Yeni başlangıçlara..01.01.26
Sosyal hizmet
Lisans
7 Eylül
155 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ne kadar çok anladıysam, o kadar derinlere battım, sıkıştım kaldım.
Felsefe ve Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İsteklerimiz ve mantığımız günün birinde bir araya gelip mantığımız hakim olursa artık bir istek diye bir şey kalmayacak çünkü aklımızın sesini dinleyerek başıboş şeyler istemeyiz.
Felsefe ve Düşünce
Bizim için gerçekten de neyin faydalı olup olmadığını bilemediğimizden,ne istediğimizi de çoğu zaman anlamayız.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Ya asıl fayda insanın kendisi için bazen zararlı olanı isteyebilmesinde ise buna ne demeli?
Sayfa 27·Kitabı okudu
Felsefe ve Düşünce
Okumaktan başka yapacak işim, gidecek tek yerim yoktu, çünkü çevremde saygıya layık, beni kendine çekebilecek bir meşguliyet bulamıyordum
Sayfa 52·Kitabı okudu
Hayata Dair