Nisoş

Nisoş
@_Strawberry_
Broken and tattered Fenerbahçe
🍂Gözlerin gözlerime değince Felâketim olurdu ağlardım Beni sevmiyordun bilirdim..
1000Kitap
Nisoş
...bir sevdiğin vardı duyardım.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
bıktım ya
Şu uygulamada kimse dm den yavşamasa artık abim ablam yaşında insanlar gelmiş burda ne derdindeler böyle dertleri olanlar lütfen tiktok falan yüklesin midem kaldırmıyor artık kimsenin iğrenç mesajları anlamıyorum kitap uygulamasından ne bekliyor insanlar alıntı yapıyorsan yap yapmıyorsan defol git
1000Kitap
moon. isimli okura yanıt verildi
Nisoş
İnsanlar normal konuşmaayı unutmuş gibi davranıyor abi sadece bu konular mı konuşuluyor
bıktım ya
Şu uygulamada kimse dm den yavşamasa artık abim ablam yaşında insanlar gelmiş burda ne derdindeler böyle dertleri olanlar lütfen tiktok falan yüklesin midem kaldırmıyor artık kimsenin iğrenç mesajları anlamıyorum kitap uygulamasından ne bekliyor insanlar alıntı yapıyorsan yap yapmıyorsan defol git
1000Kitap
Ninalis isimli okura yanıt verildi
Nisoş
İki iki buçuk yıldır kullanıyorum gelen mesajların haddi hesabı yoktu zaten ama sanırım yaş büyüdükçe içerikler iğrençleşiyor daha tahammülüm kalmadı biz mesela şuan bi kitap hakkında konuşmak yerine neden bunu tartışıyoruz off
George Orwell
Savaş, barıştır. Özgürlük, köleliktir. Cehalet, güçtür.
Cans isimli okura yanıt verildi
Nisoş
Olabilir😊