Kimseye kendimi doğru ifade
etmek için yırtınmıyorum, herkes işine
geldiği kadarını anlıyor.
Bu yüzden;
Tartışmaktan yoruluyorum, defalarca
anlatmaktan yoruluyorum, kırılmaktan
yoruluyorum, bunlar insan ilişkisi değil
bunlar savaş.
Anladım ve vazgeçtim.
Öğrendiğim ve onayladığım tek şey;
Kişinin kalitesini kendisinin
belirlemesi muazzam bir adalet olduğudur.
Sadece izliyorum.
Sabır ve zaman en güzel ilaçtır.