Dolunay

Dolunay
@_TheYennefer_
Yaşamak benim için bir ipin üzerinde durmak gibi dengede. Ya hoyratça ilerleyeceğim sağa sola savrulurcasına,ya da olduğum yerde bekleyip ipin kopmasını bekleyeceğim acımasızca..
Yapamadıklarımıza değil yapmak istediklerimize odaklanmalıyız.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Belki de... belki de... insanlar en çok kendisine yakın hissettiği kişilerden utanır. "
Sayfa 66·Kitabı okudu
Kitaplarımı ödünç verirken ben
“Canlarıma iyi bak,” dedi Jesper onları Dirix’e verirken.“En ufak bir çizik falan görürsem göğsüne kurşunlarla, bağışla beni, yazarım.”
Sayfa 32 - Novella Dinamik Yayınları
Hüzünlü bir şehirdi oysa :) Petersburg
"Bu hüzünlü, dalgın gözler nasıl bir güçle böyle alev alev parlamaya başladı? "