📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şimdi bu benim yalnızlığıma dökülen şiirler,
Senin değilse kimin?
Bu gözyaşlarıma yürüyen sahil, bu sabahlar,
Bu gecenin serin atlıları.
Ben kalbimi elinin ortasına koydum.
Kalbimi tut, tut ki bileyim.
Ben bu rah-ı firkatte yeniyim.
Çünkü ikide bir başkası olmaktan yorulur kalbim.
Senin ellerinle alır yerine koyarım.
Sen olmasan ne yaparım.
Göz yaşım, yorgunluğum, sevincim, alın terim.
Bugün dersten öğrendiğim
Türkiye'de hiçbir zaman yargı bağımsızlığı sağlanamamıştır. Her gelen yargıyı ele geçirecek bir olgu olarak görmüştür. Türkiye'de her 5 yıl arayla zalim mağdur, mağdur zalim oluyor. İdeolojisi ne olursa olsun sağcısı, solcusu, İslamcısı, kemalisti vs vs hepsi aynı tepkileri veriyor ve bu çark kırılmıyor...
Birdenbire "yurda dön" çağrıları başladı. Radyo, televizyon ve gazetelerle ismini ilan ediyor, 15 gün süre tanıyorlardı sana. Dönmezsen vatandaşlıktan atılıyordun. Öyle berbat bir durumdu ki bu, dönsen işkenceyi, dönmesen yurtsuzluğu seçecektin.