Ya Resûlallah…
Yürüyüşünde nasıl bir sükûnet vardı acaba; insana güven veren, kalbi toparlayan.🥹 Gözlerine bir an bakabilmek ne büyük bir lütuf olurdu...
Seni hiç görmeden sevmek, adın anıldığında içimizin ürpermesi…
Bu çağda payımıza düşen en kıymetli özlem sensin!
Latif, kibar, nazik Peygamberimize binlerce salat ve selam olsun❤️
اللهم صل على سيدنا محمد