Moonlight

Moonlight
@_Underthemoonlight
Sabah; deniz, gökyüzü, güneş bu kadar güzel görünürken, neden gece bu kadar korkunç görünüyor. Neden bu kadar karanlık, umutsuz. Oysaki sabah ne kadar da ümitliydi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sanki içimde gittikçe büyüyen bir kaos var..
Acı çekiyorken daha çok yaşadığımı hissediyorum..
İnsan ve Duygular
Frida kahlo şöyle demiş... "İnsan öyle durduk yere soğumuyor hayattan ve insandan. Susuyor ve sustukça biriktiriyor ve sonra ya içindekileri haykırıyor ya da sessizce uzaklaşıyor. Herkesten ve her şeyden."
Sanki yaşadığım zorlukların aksine bir de kendi düşüncelerimle cebelleşiyorum gibi
İnsan ve Duygular