Sabah; deniz, gökyüzü, güneş bu kadar güzel görünürken, neden gece bu kadar korkunç görünüyor. Neden bu kadar karanlık, umutsuz. Oysaki sabah ne kadar da ümitliydi.
Konu bütünlüğü, tüm olayların birbiriyle bağlantısı ve sürükleyiciliği müthiş gerçekten.Ben kitabın serisini okuduktan sonra filmini izlemeyi tercih ediyorum güzel oluyor.Okumanızı tavsiye ederim.