Vera

Vera
@_UyKuCuPaNdA_
Papatyalar diyorum,ne güzel şeyler..
BaşKa Bir Evrende..
Adana
12 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
“canını yakan şeyleri tanıdığın birine anlatmak daha zordur, sokaktan geçen bir yabancıya anlatmak bile daha kolay gelir bazen” demişti zamanında bana yabancı olan biri. haklıydı. iyi değildim ve o bunu fark etmişti. ilk defa sadece kalbimin sesini dinledim ve güvendim. gerçekten haklıymış, ben o gece ilk defa tanımadığım birine güvendim ve acılarımı paylaştım. sonra o yabancı canımın içi oldu, en güvendiğim, canıma can katan oldu. yeri geldi yaralarıma merhem oldu, yeri geldi yaram oldu. sardığı yaralarımı kanattı ve tekrar sardı. şu an o kişiyle çok uzak, bir o kadar da yakınız. biliyorum ki belki çok yakında belki de uzun zaman sonda; ama eninde sonunda o da gidicek. fakat bende bıraktığı izler daima benimle kalıcak. insanlar gelir, insanlar geçer. ama sizde bıraktığı o etki, o izler asla geçmez. daima sizinle kalır.✨
r.ssaru isimli okura yanıt verildi
Vera
Gitse bile seviyor insan :)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tam da palyaçonun dediği gibi, ağlayamadığımdan gülüyorum..
r.ssaru isimli okura yanıt verildi
Vera
Yoo
İnsanlar birşeylerden mutlaka korkar. bu gerçekle yüzleşeli çok olmadı, korktuğum şeyler her geçen gün arttı. sonra yavaşça kapattın şehrimin ışıklarını, geriye korkularımın aydınlığı kaldı, bilmezsin. Sen en büyük korkumun, tek isteğimin hayatın boyunca benden neler aldığını düşünmen olduğunu bilmezsin. Kırk yıl düşünsen çeşitli şeyler gelir aklına, beni tanıdığını sanar korkmayacağım şeylerden korktuğumu düşünürsün, bir kere bile benden aldıkların gelmez aklına. O enkazın altında beni bırakman gelmez, uykumun bölündüğü geceler de gelmez. Herkes gelir. En önemsiz şeyler bile gelir, bir beni bir de bizi getirmezsin aklına..🌼
r.ssaru isimli okura yanıt verildi
Vera
Tamam
"Az önce oturup kendimle konuştum da,baya kırmışlar beni."
Vera
Kıranlar utansın
Tam da palyaçonun dediği gibi, ağlayamadığımdan gülüyorum..
r.ssaru isimli okura yanıt verildi
Vera
Agbb