Unutma ki unuttum herşeyi
Fikirsiz bekliyorum başıma gelecekleri
Ne bi önyargım kaldı ne de sempatim bu dünyaya
Su üstüne yazılan yazı gibiydi geçmişten hatırladıklarımız
Üstüne bide yağmur yağdı
Tarih bile bıraktı artık tekerrürü
Onun için anlamı yoktu artık
Ben zaten unuturken herşeyi
Tarihin tekerrürünün bir yardımı yoktu olup biteni hatırlamama
Yeni doğandan daha fikirsiz bekliyorum ne olacaksa
Unutma ki, unuttum herşeyi
Daha çok ağlayacağım bu sefer canım yandığında
Daha çok güleceğim, daha çok seveceğim
Unutmam gereken herşeyi daha büyük iştahla öğreneceğim