Birikiyor içimizde okuduğumuz kitaplar, izlediğimiz filmler, hissettiklerimiz, düşündüklerimiz, sevdiklerimiz ve nefret ettiklerimiz, gelip geçen herşeyin bizde bıraktıkları, düşündüren, üzen, olgunlaştıran herşey
Yaşadıkça tüm bunlar birikiyor içimizde
Konuşarak boşaltmalıyız arada
Yaşama yer açmak için
Tekrar yaşayarak azaltmalıyız içimizde
Böylelikle sindirebiliriz tabiri caizse