Şeyma

Şeyma
@_VAVEYLA
Çok duyar, az dinler
Öğrenci
Lisans
85 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Şeyma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·331 syf.·
18 günde okudu
·
2020 7. kitabı
José Saramago
8.3/10 · 132,2bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kusmak istiyorum, içimdeki herşeyi boşaltmak, organlarıma dek. İçimde beni zehirleyen birşeyler var gibi. Kükürt dolu sanki içim. Boğazımda hep onun hissi. Ya da soymak kendi derimi. Kabuklarımdan arınmak. Kirimden, pasımdan, ne kadar uğraşsam da geçiremediğim herşeyden kurtulabilmek böylelikle. Belki de derimin altına kazınmış birşeyler var. O yüzden temizleyemiyorum kendimi. Bi kitapta okumuştum, saçlarını tek tek yoluyordu bir çocuk, kurtulmak için kafasındaki düşüncelerden. Benim kafamdakiler de benden kurtulsa artık. Onlara da yazık.

Şeyma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·420 syf.·
63 günde okudu
·
2020 6. kitabı
Hakan Günday
8.6/10 · 17,1bin okunma
Birikiyor içimizde okuduğumuz kitaplar, izlediğimiz filmler, hissettiklerimiz, düşündüklerimiz, sevdiklerimiz ve nefret ettiklerimiz, gelip geçen herşeyin bizde bıraktıkları, düşündüren, üzen, olgunlaştıran herşey Yaşadıkça tüm bunlar birikiyor içimizde Konuşarak boşaltmalıyız arada Yaşama yer açmak için Tekrar yaşayarak azaltmalıyız içimizde Böylelikle sindirebiliriz tabiri caizse