Hislerimiz, biz onları sahiplenelim, onları anlayalım diye vardır. Hislerimizin varlığından ya da ölçüsünden rahatsız olursak, kendimizi tanıyamayız.Hislerimizi ezmek, yok saymak, içimizdeki çocuğun geri çekilmesine neden olur.İçimizdeki çocuk kendisini rahat,özgür ve mutlu hissetmezse biz de mutlu olamayız.