Yağız

Neden besleniyoruz? Bitkiler ve bitkileri yiyen hayvanlar aracılığıyla güneş ışığını alabilmek için. Çünkü gerçek enerji kaynağımız güneştir. Güneş ışığı olmayan işlenmiş gıdalardan yaşam enerjisi alamayız. Çok da yesek az da yesek enerji yerine kilo açığa çıkar ve hep yorgun, depresif hissederiz.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Işık da akar, zaman da akar, gün de akar, gece de akar.
Yaşlılık aslında sayıları azalmış ve kötü çalışan eski püskü hücrelerle kalakaldığımız halimizdir.