Buraya uzun bir süre ara vermiştim.Kitap okuma hasretimi gidermek ve tekrar alışkanlık kazanmak için geri döndüm ama hâlâ bu uygulamayı amacı dışında kullanan bir sürü insan var.Bir hesabı takibe almayagörelim direkt DM'de beliriyorsunuz.Hadi siz okumuyor ve alıntılamıyorsunuz yapanları okuyanları rahat bırakın bari.