Yeşim

Yeşim
@_Yesimm__
“Beklentiler kalp kırar.”
Ben sana aşığım diyorum, sen Karşıma geçmiş mantıklı mantıklı konuşuyorsun.
Reklam
Hep yalana inanmaya alışmış olanlar doğruya inanmakta güçlük çekerler..
Bir insanı tanımanın bir tek yolu vardır, onu bitmiş kabul etmek. Onu artık yaşamıyor saymak..
İşte o anlamadığım tarafıma yakalanıyorsun sen,dedi. Oysa basit biriyim.
İnsanoğlu muhteşem bir hayal kırıklığıdır...
Reklam