Yusuf Yıldırım

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Saudade"
Kavuşamayacağımızı bildiğimiz kişiye duyulan derin özlem'miş. Bugün öğrendiğim en güzel kelime bu oldu...
Yusuf Yıldırım
Aylardır bende öyle kayıtlı eski anısı olan bir arkadaşım