Yusuf Yıldırım

Reklam
İnsan kendini ihmal edince, çoğu şey eksik kalıyor.Ne kadar çabalarsa çabalasın, başarsa da huzursuz hissediyor .Çünkü kendi kalbini unuttuğu için içi hep yarım kalıyor.
Alıntı
Onur Kankaya isimli okura yanıt verildi
Yusuf Yıldırım
Teşekkürler
İnsan, nefes aldığı sürece sürekli yanlışlar yapar.Tanımadan yanlış kişileri hayatına alır, tanıdığını sandığı kişiyi de aslında hiç tanımadığını anlar. Yapmayacağı hataları yapar, istemediği şeyleri yapmak zorunda kalır...
Alıntı
Onur Kankaya isimli okura yanıt verildi
Yusuf Yıldırım
Kaleme aldığınız güzel kitap için ben teşekkür ederim zevkle okudum
-"Bugün dogum günüm degil," -"Biliyorum," -"Dogdugun günü degil,dogumunu kutlamak istedim." "Dogdugun icin kutlamak istedim."
Alıntı
Yusuf Yıldırım
Kutlanmamış doğum günlerime ithafen 22 olduk şu bitmeyen hayatta !
Reklam