İnsan kendini ihmal edince, çoğu şey eksik kalıyor.Ne kadar çabalarsa çabalasın, başarsa da huzursuz hissediyor .Çünkü kendi kalbini unuttuğu için içi hep yarım kalıyor.
İnsan, nefes aldığı sürece sürekli yanlışlar yapar.Tanımadan yanlış kişileri hayatına alır, tanıdığını sandığı kişiyi de aslında hiç tanımadığını anlar. Yapmayacağı hataları yapar, istemediği şeyleri yapmak zorunda kalır...