Zeyneb Kara

İnadına Mutluluk
Aslında çok zor değil mutluluk Sadece biraz anlayış Az biraz tebessüm İnadına cezalandırmak gerek Mutlu olamayacağına inananları Öyle zor değil aslında Çünkü sadece senin elinde Hayata yön vermek Önemli olan biraz cesaret biraz da şans belkide İhtiyacın olan tek şey İnadına diyorum inadına mutluluk.. ~ Zeyneb Kara
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gülümm göndermiş..
Duydum ki bensiz yaralı gibisin Ne ağlar ne güler bir ölü gibisin Kanadı kırılmış kuşlar gibisin Beni bırakıp gittin böyle çekersin Açınca bahar rengarenk gülleri Bir başka eser rüzgar geceleri Karanlık çöktürecek üstüne dertleri O zaman anlarsın kaybettiğin değeri An gelir göz görmez seni senden başka Gün gelir düşersin bir el uzanmaz sana Karanlığın derinliğine düşer kaybolursun Beni bırakıp gittin böyle çekersin youtu.be/tc7TDDiOolk
Müzik
Yokluğundan
Kaybet bu öfkeni, İçinde sakladığın. Terk et o derdini, Benden almadığın. Sabret sonu aynı değil! Söylüyorum. Dinle, rüyaların her gün aynı, Olmayacak! Şimdi vazgeçersen geriye döneceksin, Gitme! Kaybedince daha çok seveceksin Biliyorum, hiç bir anlamı yok: Yokluğunda, yokluğunda, yokluğunda.. - Cem Adrian / Kubilay Aka youtu.be/kdOp-M9xqkg
Müzik
Gölge
Sulu gözlüm, yağmur yağar gözlerinden (gözlerinden) Şimdi yol ayrımındayız, sel basmış, gelemem (gelemem) Sen bensizliği göze aldın yâr, geri gelme Darma duman hayatına kırmızı gül diken ben Gardiyanına aşık olan bir mâhkumdum Sense her yoluma bi' taş koydun Kayboldun, bir ay yoktun Rahatına göre takılan bi' masumdun Güllü yol varken, kestirmeden yana İşaretini bekledim ben senin ya da Bi' göz atmanı, gülümsemeni aman Duyguların yalan Hem öldün, hem öldürdün adım, adım Kapan kurdun, beni ise yakaladın Tavanlarda gördüm ben anıları Ölmediğim yalan.. ~ Enes / Mudi youtu.be/8r8UbvcibYQ
Müzik
Güldüğün zaman gözlerinin içi de gülüyor Yüzündeki o tebessümü hiç kaybetme Derlerdi.. Ama bu aralar duyduğum şey hep aynı Seni bir buruk gördüm sanki. Diyorlar..
Edebiyat