Her şeyin düzeleceğine olan inancını yitirince sabretmeyi de bırakıyorsun. İşte o zaman 'Ne olacaksa olsun' deyip bütün sorumluluğu kadere atıyorsun. Benim istediğim gibi olmuyorsa kaderin bildiği gibi olsun diyorsun. Ama ne olacaksa olsun artık!
Ben çok yoruldum..
Ezgin Kılıç
Sana asla olabildiğince çok kitap okumanı önermiyorum.
Hatırlamalısın ki, bazı kitaplar tadına bakmak,
bazıları önce ağızda iyice çiğnemek ve
bazıları da bütün halde yutmak içindir...
“..Herkes ne diyecek?..Fakat bu ana kadar herkesten ne gördüm ki...Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere, bu herkes dedikleri şey beni üzmekten, hayatımı manasız bir hale sokmaktan başka ne yaptı?”