Asya

Asya
@__Asya_c_
Tek yalnız ben değilim zaqa.net/asyaaysaQ
Yetişmeye çabalamaktan vazgeçince her şeyin rengi yerine gelir. Yürümenin, durmanın, geride kalmanın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendinize ait tek seferlik hayatı, başkalarını memnun etmek için israf etmeyin.
İnsan, her şeyin bir zamanı var dediği anda büyür.
En tehlikeli insanlar, kendi doğrularının tek gerçek olduğunu sananlardır. Stefan Zweig
Manâya bakmayı bilmemişse göz. Güzel de bir, çirkin de. Vicdan yoksunuysa eğer insan; Zâlim de bir, âlim de.