Asya

Asya
@__Asya_c_
Tek yalnız ben değilim zaqa.net/asyaaysaQ
"Bunu gece günlüğüme yazacağım. " "Neyi?" "Ateşten yananın ateşe doymadığını. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ya istiklal ya ölüm!
Düzen çirkinse, kalbi korumak bir direniştir.
Gecenin bir yarısı sen olsan böyle olmazdı, hissi tarafından evim ocağım yandı.
Bizi çeken şey, yokluğa gidiyor oluşumuz.