Ayse

Ayse
@__Ayse
"Tırtılın yolun sonu dediğine usta kelebek dermiş."
"Varlık niçin ,yokluk nasıl, yaşamak ne, top yekun? Aklı yele salıverip çıldırmadan geçilmez Ne okudun ,ne öğrendin , ne bildinse berhava; Yer çökmeden , gök iki şak yarilmadan geçilmez. Geçitlerin , kilitlerin yalnız O' nda şifresi ; İşte işte o eteğe sarilmadan geçilmez!"(Necip Fazıl Kısakürek)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Hep yarını bekledi bu insanlar Geldiğini hiçbir zaman farketmeden Hep arkalarında yas tutan bir sevgilileri kalmış gibi! Hep önlerinde kendilerini bekleyen Bir özülke varmış gibi Beklediler."(Erdem Bayazıt)
"Susarak anlattın bütün gizliyi Sakladım duygumu ben konuşarak."(Terci-i Bent ,Mehmet Akif İnan)
" Çaği kurtarmanın bir eylemidir Çağ dışı görünen ilgimiz bizim."(Akif İnan )
Bugün sorumluluk duymayan insan Cürüm işlemektedir Yani cani! (Nuri Pakdil)