Ayse

Ayse
@__Ayse
"Tırtılın yolun sonu dediğine usta kelebek dermiş."
Bir doğruyla bir yanlış arasında kalan insanın üçüncü alternatifi nedir..!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sonunda insanı özgür kılan şey ölümün varlığıdır.
Yaşadığımız, kokladigimiz , gördüğümüz, dokunduğumuz her anın bir daha gelmeyeceğini hissettiğimiz anlar o kadar az ki.
Düşman zaman zaman saygı uyandırabilir, ama hain daima mahkûm edilir.
Sürekli değişim ve derhâl ait olma.Baska bir mekan veya zamanda mahkûm ettiğimiz "onlar" bakıyorsunuz tekrar "biz" oluveriyor.