Beyaban

Beyaban
@__Beyaban__
İnsanın en kötü hali kendini bilmez ve yönetmez olduğu zamandır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kral da, dilenci de aynı iştahla acıkırlar.
Değiştirilemeyen bir düzen kötü bir düzendir.
Zevkler insandan insana değişir, Her şey her yaşa uygun düşmez.
Yaşamamızı ölüm kaygısıyla, ölümümüzü de yaşama kaygısıyla bulandırıyoruz.