Ersin

Eskiden hevesle gelip akışı takip ettiğim uygulama cazibesini kaybetti. Artık bizim görmemizi istediklerini bizler istemesek de karşımıza çıkarıyorlar,bize dayatıyorlar. Premium üyelerin şikayetlerini de okuyorum,onların da ciddi rahatsızlıkları var. Yani para versek bile bundan sonra memnun olamayacağız. Üzgünüm ama uygulamayı yönetenler bunca geri bildirime rağmen algoritmada düzeltme yapmıyorlar ve bundan sonra da yapacaklarını zannetmiyorum. Okuduğumuz kitapları ekleyip alıntılar kaydettiğimiz,düzenli takip ettiğimiz kişilerin paylaşımlarını beğenip "hızla terkettiğimiz" bir yer artık burası.
1000Kitap
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Son güncellemeden sonra uygulama iyice amacından saptırılmış duruma geldi. Önümüze sürekli saçma videolar düşüyor. Dizi-film kesiti izlemek istesek burada ne işimiz olur? Uygulama inşallah tekrar adının hakkını verecek şekilde dizayn edilir.
1000Kitap
"İnsan,emeğiyle yakınlarını destekliyorsa kendini feda etme hakkına sahip olamaz.Ve hele kız çocuğu olanlar!Ve hele kız kardeşi olanlar! Düşünebiliyor musunuz?Siz kendinizi öldürteceksiniz,ölüp gideceksiniz,iyi, pekâlâ.Peki yarın ne olacak?" -Sefiller
Edebiyat
"İnsanın umutsuzluğa alışması umutsuzluktan da beterdi." Albert Camus-Veba
Edebiyat
Tesadüfün böylesi...
Sabahattin Ali'nin "Benden herhangi bir şey istediğiniz gün her şey bitmiş demektir.Hiçbir şey,anlıyor musunuz,hiçbir şey istemeyeceksiniz" satırlarını okurken kulağımda Erol Evgin'in "Bir tanem söyle canım ne istersen iste benden" demesi...