Hayatımzdan kayıp gidenler vardır hani,bir sohbet arasında anımsarsın yüzünde buruk bir tebessüm olur ,sonra yel eser o gülüşe ,farkına varırsın ki unutuyorsun onu,ses tonunu,kokusunu bazen varlığını bile ,birden hüzün çöküyor kanatlarına ,boğazına bir yumru oturuyor,gözlerin doluyor ama susuyorsun...
Ve tam 9 yıl oldu bu gün sen gittin giderken birde beni aldın yanına ,geriye bir tek nefes alan bir beden bıraktın , sen yoktun bende yoktum ölü ruhuma mezar olan diri bedenim vardı ,gülüşler hep buruktu
Seni çok seviyorum güzel kalpli adam (kızın sen yokkende senle gurur duyuyor)...