d

D.Y
“Bir şey demeyeceksen gidiyorum “dedi. Gelmemiş birine “git”demek ,dilsiz birine “konuş”demek gibiydi. Sustum.. Ve tarih;gelmemiş birinin gidişine şahit oldu... Özkan sümbül
Reklam
D.Y
Kim üzdü beni ha,kim üzdü ,yanlızlığı diretecek kadar kim üzdü ? Herkes varken kim beni kimsesizliğe alıştırdı...
D.Y
Ne yaptığım hatalardan nede kırıklarımdan ders çıkarıyordum...
D.Y
“İsimsiz kalp kırıklıkları var ...”
D.Y
Sokaktayım, yalnızım ,yolum karanlığa saplanıyor . Beni bulmanı istiyorum ... Beni bul..!
Reklam