d

D.Y
“Hiç sorma ,iyi değilim !gerçi sormuyorsun...”
Reklam
D.Y
“Gitmeyi hala bilmiyorum ama,bir adım geri çekilmeyi öğrendim..!”
D.Y
“Saçının teline zarar gelmemesi için kendimi kırıp dökmekten çok yoruldum...”
D.Y
“Ey benim iyimser hallerim, Çabuk aldanışlarım, Hep inanışlarım, Alttan alışlarım Hatayı hep kendimde buluşlarım, Değmeyecekleri kafama takışlarım , Yoktan yere akıp giden gözyaşlarım, Herkesi,insan yerine koyuşlarım, Hepinize elveda...” ~Nazım Hikmet Ran~
D.Y
Sen bir defa “seni seviyorum “yalanını söyle ,melekler günahını bana yazsın olur mu..?
Reklam