Bir yerde otururken adını “sevgili”koyduğun birinin sana karşı yaptığı bir hareketi bana benzet ve ilk önce aklına, sonra kalbine düşür beni.
Onun benim gibi olduğunu gör .
Onda beni aradığını gör.
Onda bizi bulamadığını gör.
Ya da ,kalabalıklarda yalnız yürü ve yanında yürüyen biri benim parfümümü sıkmış olsun.
Ve sen o kokuyu öyle yoğun Çek ki hiç çıkmayayım içinden .
Beni şimdi değil ,seneler sonra hatırla.
Biri vardı diyerek,ismim hiç aklından çıkmasa da ,sen ismimi vermeden anlat birine beni.
Çok sevmişti beni de.
Benim iyiliğimi,kendi iyiliğinden daha çok düşünmüştü inanabilir misin de.
Devam et anlatmaya.
Beni sevmek değildi yaptığı, güvenmektir bu onun için sevmekten daha önemliydi ,değerini bilmedim de.
Dışım umrumda olmaz,içimle ilgilenirdi ama ben onun sevgisini taşıyamadım de. Çok sevdiğini bildiğim halde ,bir gün ona değerli hissettirmedim de .
Beni şimdi değil seneler sonra hatırla .seneler sonra hatırla ki,seneler sonra,her şeyin geç olduğunu farkettiğinde , bir şeylerim mümkünken yapmamanın pişmanlığı hiç gitmesin yüreğinden...🍃