Hanne

Hanne
@__Hanne_
Demek ki beni bir türlü sevemiyordu. Hakkı vardı. Beni hayatımda hiç, hiç kimse sevmemişti.
Reklam
Nerede bulunduysam, etrafımdakiler için varlığımla yokluğum aynıydı.
İnsanlar birbirinin maddi yardımlarına ve paralarına değil, sevgilerine ve ilgilerine muhtaçtırlar. Bu olmadıktan sonra, aile sahibi olmanın gerçek ismi, " birtakım yabancılar beslemek"ti.
İnsanın kendini sakınması lazım, kendine özen göstermesi, tehlikelerden kaçınması ve dostlarını acı ve kedere sürüklememesi lazım.
Geriye bakmak da korkutucu. Orada hep acı var, bir hatırayla bile kalbim iki parçaya ayrılıyor. Beni mahveden kötü insanlar yüzünden sonsuza dek ağlayacağım.
Reklam