“Kendimizi bulmanın en iyi yolu, onu başkalarının hizmetinde kaybetmektir”
En iyilerimiz, merhameti yüreğinde bir mücevher gibi gezdirenlerimiz. En iylerimiz gönül yapmayı, yara sarmayı bilenlerlerimiz.
“Karanlık basacak diye gündüzü, şafak sökecek diye geceyi kaybediyorlar.” Korku ve kaygılar yüzünden ‘şimdi’ elimizden kaçıp gidiyor: oysa hayat ‘şimdi’de çiçek açar. İçinde yaşadığımız her an bize bir şey söyler. Durup da kulak vermeli, her şeyin kıymetini bilmeli insan.