Şevin

Şevin
@__Nobody__
İnsan yaşamalı, tecrübe etmeli ve hayatın anlamına kafa yormamalı.
Sayfa 71·Kitabı okudu
Hayat
Reklam
Kimse yanı başındaki güzelliğin hakkını vermez, uzaktan gelen hep kıymete biner.
1K
İçten içe korkuyordum ama keyfim yerindeydi , çünkü artık geri dönüş yoktu .
Sayfa 41·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular