Şevin

Şevin
@__Nobody__
Akla gelen şeylerin dudaklardan dökülmesi kolaydır ancak ağızdan çıkanları icra etmek, işte bu zordur
1K
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Seviyorum demek, yürüyorum demek, haklıyım ,güçlüyüm demek kolay ancak gerçekten sevmek, yürümek ,haklı ve güçlü olmak zordur.
1K
Başkalarından bizim gibi davranmasını bekleyerek aslında kendimize gecikiyoruz. Kendimize yaptığımız en büyük haksızlık budur belki de.
Sayfa 61·Kitabı okudu
1K
Kendine kendi iyini ve kötünü verebilir misin? Kendi istemini bir yasa gibi uygulayabilir misin? Kendi yasanın hem yargıcı hem de celladı olabilir misin?
İnsan