"Anladım ki Tanrı insanların sadece kendileri için yaşayıp kendi ihtiyaçlarını gidermelerini değil, tüm insanların birlik olup hem kendi, hem de başkalarının ihtiyaçları için çalışmalarını istiyormuş.
Ve anladım ki insanlar kendileri için kaygılandıklarından dolayı yaşadıklarını düşünseler de, aslında onları yaşatan tek şey sevgidir. Kim severse, Tanrı'ya yaklaşmış olur ve Tanrı da ona yaklaşır. Çünkü Tanrı, sevginin ta kendisidir."