Kitabın içeriğini, kapsamını çok çok beğendim. Öyle ki yöneticilere yönelik gibi ama insanlığın insanlık olabilmesi için gereken şekil anlatılıyor. Dili Mehmet Akif kaynaklı baya eski bir dil, Türkçe olmayan kelimeler çok, anlaşılması zor ama hem okudukça anlaşılıyor hem de kitabın sonunda sözlüğü bulunuyor. Çok kısa bir kitap ama büyük bir felsefesi var.
Hz Ali Diyorki
Kitabi bayılmadim ama beğendim. Evliya Celebiyi tanıttı bana, fikirleri ve tarzı hakkinda bilgi edindim. Anlatımıni tanıdım. Bir kaç nuktedanina, bir kac esrarengiz olayina, bir kaç gercek hikayesine sahit oldum artik Evliya Çelebinin. Bir cok da sirra vakif oldum daha detayli arastiracagim. Her kitap gibi bu da kesinlikle okumaya değer.
Seyyahname