Perperiki-a Söe

Perperiki-a Söe
@__Pervane
İnsan unutmuyor, ihmal ediyordu.... #83205681 #87074456 Aynayız sonuçta güzel görünce güzel yansıtıyoruz... (bir dost sözü)
Mutfak Şefi
Lise
Nevşehir
212 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
... seviyorum seni "Yaşıyoruz çok şükür!' der gibi.
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni düşünmek güzel şey ümitli şey dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey. Fakat artık ümit yetmiyor bana, ben artık şarkı dinlemek değil Şarkı söylemek istiyorum...
Şiir
İkimiz
İkimiz de biliyoruz, sevgilim, Öğrettiler aç kalmayı, üşümeyi, yorgunluğu Ölesiye ve birbirimizden ayrı düşmeyi. Henüz öldürmek zorunda bırakılmadık Ve öldürülmek işi geçmedi başımızdan. İkimiz de biliyoruz, sevgilim, Öğretebiliriz:dövüşmeyi insanlarımız için Ve her gün biraz daha candan biraz daha iyi sevmeyi...
Şiir
Büsbütün unuttum seni eminim Maziye karıştı şimdi yeminim Kalbimde senin için yok bile kinim Bence sen de şimdi herkes gibisin
Şiir
Yolunu beklerken daha dün gece Kaçıyorum bugün senden gizlice Kalbime baktım da işte iyice Anladım ki sen de herkes gibisin
Şiir