Sadiye Giçik

Sadiye Giçik
@__S__G__
Renklerinden hiç pişmanlık duymayan siyah beyaz bir kadınım ben.  Eski şarkıları,kitapları, şiirleri ve yağmuru çok seven...
Onun sevgisi bir tür ibadet gibiydi; dilsiz, kendini ifade etmekten aciz, sessiz bir tapınmaydı.
Reklam
Kendi yalnızlığı içinde de fazla ağırbaşlı olmuş, fazla vokurlaşmıştı; hatta utangaçtı. Suskunluğu, mesafeliliği ve somurtkanlığı benimseli çok olmuştu.
Benliğindeki bir boşluk olarak gösteriyordu Sevgi kendini. Dolmak için feryat eden, aç, sancılı, özlem yüklü bir boşluk…
Huysuz, yalnız, sevgisiz, acımasız ve kendi türünün her ferdine düşman.
Sevginin ne olduğunu bilmiyordu.Sevgiyi hiç tatmamıştı.
Reklam